sunLoadingImage
whowedImag
decoration left 1
decoration left 2
transhome
transprojects
transgallery
transarticles
decoration rigth
English
Українська
Show/Hide search bar
black cat logo variable logo

Привіт! Мене звати Ігор Дихта . Цей сайт присвячений огляду моїх робіт і проектів, а також для опису цікавих методів комп'ютерної графіки. Зараз я займаюся розробкою на мові C++ з використанням OpenGL, GLSL та OpenCL в середовищі Qt. Моє резюме (ENG) та моя електронна пошта igor dykhta email

Я маю диплом магістра і бакалавра за напрямом Системи Автоматизованого Проектування (CAD), а також диплом магістра за спеціальністю Інформаційні Технології (IT). Протягом останніх чотирьох років я брав участь у розробці багатьох програм для desktop систем в яких я працював над розробкою систем звязаних з комп'ютерною графікою. Серед систем над якими я працював: система Termet CAE для аналізу композитних матеріалів, система Pyrtherm для аналізу температури багатошарових напівпровідників, CAD система для моделювання плазменої різки, CAD система для моделювання меблів, програма для інтерактивної презентації офісів та ін.

Моє захоплення програмуванням почалося з... того, що в я вигадував стратегічні ігри, з промалюванням всіх юнітів, їх пересуванням, параметрими, усіма іншими дрібними деталями. Це було дійсно класно і весело. Dигадування чогось нового приносило неймовірне задоволення. Згодом, під враженнями від гри Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura, я зайнявся розробкою браузерної походової гри. Перша версія здалася мені жахливою і я видалив результати роботи за декілька місяців :| Пройшло трохи часу і я повернувся до ідеї. Було розроблено працюючий прототип багатокористувацької браузерної гри Ардор. Гра мала цікаву систему боїв, пересування по світу, динамічних локацій, діалогів, ринку, виготовлення речей, великої кількості арту та багато чого іншого, і ці системи були кращі ніж у існуючих на той час браузерних іграх.

Після нетривалої перерви, я перейшов на програмування 3D графіки, розробив декілька цікавих прототипів, запрограмував багато методів з комп'ютерної графіки. Напевно, як і кожен початковий розробник у якого ще є багато вільного часу. Моєю справжньою проблемою було те, що я хотів розробити все з самого початку - графічний інтерфейс, графічний движок, роботу зі звуком і керуванням, і тд.



Sun and Black Cat- Ігор Дихта (igor dykhta email) © 2007-2014